sobota 1. srpna 2015






Jestlipak, až budu babička, budu v půlce prázdnin vnoučatům připomínat, že se jejich volno blíží ke konci.. Nemůžu slíbit, že si to nechám ujít. Asi mě to bude těšit od prvního dne, kdy mi budík zazvoní záměrně až po deváté a do práce už nepáchnu. Ale jestli ten den nastane, to nevím. Pořád si říkám, že je toho tolik, co bych měla stihnout a dokázat. Nakonec bych chtěla být babička, která peče perfektní koláče, umí háčkovat záclony a dělá vlastní zmrzlinu – nejméně 7 druhů (pro každé vnouče jeden). Ještě jsem se nezdokonalila ani v jedné z těchto činností, tak to zatím vypadá bledě. Taky bych měla stále cvičit jógu, a koupit si moped, abych byla připravena hbitě zajet pro další droždí, když mi spadne kvásek (a taky proto, že budu mít určitě problémy s kyčlí). Ale tu velkou zahradu nevím, jak zvládnu. Můj drahý muž dědeček dostane traktůrek, aby mohl kosit a k tomu velikánský slamák, aby se u toho nespálil. A až já dopeču a on doseká, sedneme si spolu na paletovou houpačku, pověšenou na dlouholetém dubu a budeme se houpat a budeme se mít rádi tak moc, že to půjde vidět i z dálky.


a ještě jeden měsíc zbývá




Žádné komentáře:

Okomentovat