sobota 1. srpna 2015









Na chatě je dobře, protože je tu lepší voda. A když jí pijete hodně, máte pocit, že jste celí takoví zdravější. Mám tady potřebu chodit běhat, že mě to prostředí podpoří a vlastně to úplně dobře zvládnu, když je tu lepší i vzduch. Ale je mi jasné, že až vyběhnu, ucpou se mi všechny dýchací trubice, zrudnu a nakonec se doplazím domů po zdolání 500 metrů dlouhé tratě. I tak ve mně přetrvává nějaká touha po zdokonalení se v běhu, ale šance nejsou velké, protože jak ve mně ta touha přetrvává, tak si pololehne vedle pohodlnosti a tam si spolu hoví.


K večeři byla vajíčková pomazánka. Já na ni měla chuť, ale když neběhám, zakázala jsem si ji. To mi bylo líto, tak jsem popadla avokádo a vznikla lehčí verze, kterou už jsem si mohla povolit.

Bylo potřeba: avokádo, vajíčka natvrdo (bez žloutků), sůl, pepř, kešu oříšky a navrch ještě semínka

Avokádo přepůlíme, vydloubneme semínko, vykrojíme lžící ze slupky a nakrájíme na kostičky. Spolu s bílky rozmačkáme vidličkou, osolíme, opepříme, smícháme s kešu a s čímkoli jiným dobrým, co se hodí. Namažeme na nějaké dobré pečivo a teď to přijde.. Pokapeme citrónovou šťávou nebo chilli omáčkou nebo posypeme semínky nebo překryjeme listovým salátem anebo to uděláme všechno dohromady, protože si nemůžeme vybrat.





Nakonec jsem se docela přejedla, takže jsem nezachránila neběhací situaci, ale aspoň jsem se přejedla lehce a ne těžce a z toho jsem měla radost.





Žádné komentáře:

Okomentovat