středa 1. července 2015

Dnes je konečně pokoj
od nevyspalosti, od mazání tabulí, od dvířek školní skříňky, které při zavírání vždycky hrozně prásknou, od těch schodů, ze kterých někdy padám a od kreslení benzenových jader pro reakci s hydroxidem.
Ve škole to nějak dopadlo a na poslední týden jsme s půlkou třídy odjeli do Itálie. Vypustila jsem všechny nežádané informace z hlavy a běžela domů nabalit obrovský kufr.
Teď už jsem zpátky s hromadou fotek, plným bříškem italské zmrzliny a kufrem, který už dlouho prosí o vybalení.
Jako vášnivá uživatelka volna si stále dokola neúnavně opakuji, že jsou prázdniny a nemyslím na to, že by někdy mohly skončit. V hlavě se mi objevuje tolik nápadů, že už jsem si je musela zapsat, aby mi nezačaly vypadávat.
Prázdniny = spát + jíst + cvičit + trochu uklízet + šít, vařit, lepit a vyrábět.. nehledě na počet hodin spánku a nepovedené testy z chemie.

astry
kalendář na monitor


Žádné komentáře:

Okomentovat