pondělí 1. června 2015

Dnes byl konečně červen,
a tak jsem se koukla na předpověď počasí, protože jsem slyšela, že má být velice horký. Zmatená dvěma meteorologickými stanicemi, které hlásily zataženo s občasnými přeháňkami a maximální teplotou 17°C, jsem navlíkla teplé ponožky, popadla svetr i kabát a ani mě nenapadlo sáhnout po nových brýlích, na které se tak těším. Po cestě si mě pár kolemjdoucích prohlíželo a já už se jen snažila vypadat, že jsem zimomřivá a je mi takhle dobře (ani moc nebylo).

No a když byl den dětí, tak jsem čekala, že ve škole dostaneme nějaké kokinko (tohle slovo jsem použila naposled asi před rokem.. na den dětí). Jenže oni nám žádné nedali a ani nám nikdo nepopřál. To maminka mi dala bublifuk, protože je nejlepší.. já jsem akorát hloupá a nechala jsem si ho doma, tak jsem nemohla foukat, což je mrzuté, protože teď na foukání nemám čas. Až budou prázdniny, tak si na bubliny udělám den, postavím se na balkón a budu se smát.
Tělesně i duševně po volnu toužím. Jen na něj asi vůbec nejsem připravená, protože bych měla mít vše naplánované, a to já vůbec nemám. Ale stejně se těším, protože mi pak nikdo nebude zakazovat spát.
Už začínám odpočítávat dny.
Přeji pěkný červen všem.


chrpy, borůvčí, odkvetlé smetánky

kalendáře na monitor, abyste taky mohli odpočítávat


Žádné komentáře:

Okomentovat