pondělí 18. května 2015


Zdravému životnímu stylu třikát hurá! (nebo alespoň snaze o něj).

Nějak už mě nenapadá, co bych si uvařila k večeři, takže většinou strávím před ledničkou stejně dlouhou dobu jako v koupelně (asi půl hodiny, ale tatínkovi vždycky tvrdím, že to nebylo víc než 10 minut).
Minule jsem našla cuketu. A protože byla k večeři pizza, já ji nechtěla, ale měla jsem na ni chuť, nechala jsem se inspirovat a všechno to dobré, co je na pizze, jsem naskládala na proužky cukety. Můžeme tomu říkat třeba cukizzy.
Takže, prosím, cukety jemně osolit, opepřit a skládáme: pesto, šunka, sýr, rajčátka, nějaké kořeníčko a šup s tím do trouby. Semtam jsem tam nakoukla, přidala rajče a plátek sýra, a když už vypadaly, že se jim chce ven, tak jsem je vytáhla.. Doba pečení byla celkem krátká, a to asi 10 minut (ideálně dlouhá doba na pobyt v koupelně). Pak už bylo potřeba jen najít pěkný talířek, cukínky na něj vyskládat, pokapat je olivovým olejem a na vrch položit snítku nějaké bylinky, které troufale říkám oregáno (nikdo mi to nevěří a já se tedy trochu stydím, že si nejsem jistá, co to je - doufám že není halucinogenní).





    

    


P.S. Mnou nazývané oregáno je opravdu oregáno, jen nám prý trochu zparchantělo.
      Na přiložených snímcích rostliny oregáno není, jsou to macešky.
      Když budete dlouho fotit, jídlo vám vystydne.
      Poté, co vystydne, dá se znovu ohřát (což mi nedošlo).
   



Žádné komentáře:

Okomentovat